پیش‌بینی حضور بیش‌از ۷۰ هزار زائر امام حسین(ع) از طریق مرزهای سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۴:۴۷
کد خبر: ۸۸۷۷۶۹
پیش‌بینی حضور بیش‌از ۷۰ هزار زائر امام حسین(ع) از طریق مرزهای سیستان و بلوچستان
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه این نشست بیان کرد: پیش بینی می‌شود امسال بیشاز ۷۰ هزار زائر پاکستانی از طریق مرزهای این استان وارد کشور شوند که خدمت‌رسانی لازم به آنان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،محمدهادی مرعشی اظهار داشت: با وجود اینکه سیستان و بلوچستان از استان‌های اصلی زائرپذیر کشور است اما در تخصیص اعتبار برای این کار خیر و خداپسندانه محروم است. 

وی گفت: ۱۱ کمیته زیر نظر ستاد اربعین سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان به مرتفع کردن برخی مشکلات در حوزه مرز اشاره کرد و افزود: اضافه شدن ۱۰ گیت اداره گذرنامه به ظرفیت کنونی این مجموعه، ایجاد مسیر پایانه‌ای، حصارکشی امنیتی، ایجاد ۹۰ چشمه سرویس بهداشتی، استقرار قرارگاه رسانه‌ای در مرز و پخش مستقیم از صدا و سیما، اسکورت زوار از پایانه تا خروج از استان، استقبال از زائران در زائرسراها از جمله موارد انجام شده در حوزه خدمت رسانی به زائران حسینی است.

وی در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: سال گذشته ۶۲ هزار و ۶۴ نفر زائر پاکستانی واکسینه و ۶ هزار و ۸۲۴ زائر ویزیت شدند.

مرعشی ادامه داد: پارسال برای نخستین بار کار خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان برای زوار انجام شد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته کمترین مشکل در زمینه خدمت‌رسانی به زائران حسینی را داشتیم که بحمدالله امسال نیز با جدیت تلاش خواهیم کرد مشکلی بر هیچ یک از زوار امام حسین(ع) ایجاد نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز