نخستین عمل جراحی نقص استخوان در چابهار

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۶:۵۷
کد خبر: ۸۸۷۷۷۲
نخستین عمل جراحی نقص استخوان در چابهار
رئیس بیمارستان امام علی (ع) چابهار از درمان نقص استخوانی و عمل جراحی "فیکساسیون پروگزیمال فمور تحت فلوروسکوپی" برای نخستین بار در بیمارستان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، یعقوب کیخا از درمان شدیدترین نوع شکستگی و نقص استخوانی و عمل جراحی "فیکساسیون پروگزیمال فمور تحت فلوروسکوپی" برای نخستین بار در بیمارستان این شهرستان خبر داد.

یعقوب کیخا افزود:: بیمار ۳۰ ساله به دنبال وقوع تصادف دچار شکستگی شدید از ناحیه لگن و ران شده که به دنبال آن نقص شدید استخوانی نیز رخ داده بود.

متخصص و جراح ارتوپد بیمارستان امام علی (ع) چابهار افزود: بیمار پس از مراجعه به بیمارستان تحت جا اندازی موقت و آتل گیری قرار گرفت و جهت کنترل درد در بخش بستری شد.

او در ادامه بیان کرد: بیمار پس از انجام اقدامات اولیه و آمادگی برای انجام عمل جراحی به اتاق عمل منتقل شده و تحت عمل جراحی فیکساسیون پروگزیمال فمور تحت فلوروسکوپی قرار گرفت که این عمل سه ساعت به طول انجامید.

کیخا گفت:  پس از انجام عمل بیمار بهبود کامل یافته و پس از گذشت چند روز از بیمارستان مرخص شد.

رئیس بیمارستان امام علی (ع) چابهار در خصوص اهمیت این نوع جراحی افزود: این عمل بدون ایجاد هیچگونه برش صورت گرفت و برای نخستین بار در چابهار انجام شد در حالیکه در گذشته این نوع شکستگی و نقص استخوان بلافاصله به شهر دیگری برای درمان منتقل می‌شد و امروز دیگر نیازی به انتقال و طی کردن مسافت‌های طولانی نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز