شناسایی ۸باند تولید و توزیع مشروبات الکلی تقلبی در زاهدان/ بیش از ۸هزار بطری مشروب کشف و ۱۸ متهم دستگیر شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۷:۴۷
کد خبر: ۸۸۸۶۵۴
شناسایی ۸باند تولید و توزیع مشروبات الکلی تقلبی در زاهدان/ بیش از ۸هزار بطری مشروب کشف و ۱۸ متهم دستگیر شد
معاون و جانشین دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان از متلاشی شدن 8 باند تولید و توزیع مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی اکبر صفرزاده گفت: طی سه ماهه گذشته با اشراف اطلاعاتی دقیق و هدایت قضایی مناسب، تعداد 8 باند تولید و توزیع مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان زاهدان توسط پلیس اطلاعات امنیت اخلاقی استان شناسایی و متلاشی شد.

وی افزود: در این سلسله عملیات ها تعداد چهار هزار و895 بطری مشروبات الکلی دست ساز که داخل زاهدان تولید شده بود به همراه 3هزار و455 بطری، قوطی و شیشه مشروبات الکلی خارجی کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: به منظور مقابله جدی و حذف این پدیده و حفظ سلامت شهروندان پس از تلاش های شبانه روزی موفق شدیم 18 متهم مرتبط  با این پرونده را دستگیر کنیم که از آنها 5 دستگاه خودرو که در امر توزیع مشروبات الکلی دخیل بودند نیز توقیف شد.

به گفته صفرزاده؛ بیش از 7 لابراتوار زیرزمینی که در امر ساخت مشروبات تقلبی فعالیت می کردند نیز شناسایی و متلاشی شد.

وی در تشریح نحوه فعالیت این باندها ادامه داد: متهمان شیشه های خالی مشروبات الکلی را به وسیله شرکت های باربری از استان های دیگر خریداری و به وسیله دستگاه های مخصوص آنها را پر کرده و اقدام به پلمپ، بسته بندی و برچسب زنی می کردند و در بازار به فروش می رساندند.

جانشین دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان تاکید کرد: تولیدات زیرزمینی مشروبات الکلی دست ساز و افزودن اتانول و سایر افزودنی های غیرمجاز و مضر که برای کاهش هزینه های ساخت استفاده می شود می تواند عوارض بسیار سخت و غیرقابل جبران از جمله مرگ را برای افراد به دنبال داشته باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز