دستگیری عامل سرقت خودروهای پراید در زاهدان

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۲:۴۲
کد خبر: ۸۸۸۶۷۷
دستگیری عامل سرقت خودروهای پراید در زاهدان
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل سرقت خودروهای پراید با 5 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: در پی گزارش سرقت 2 دستگاه خودروی پراید در یکی از مناطق شهر "زاهدان" به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، دستورات لازم برای بررسی سریع این سرقت ها صادر و پلیس آگاهی با همکاری کلانتری های سطح شهر زاهدان ماموریت یافتند مراتب را به طور ویژه پیگیری کند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: کارآگاهان با تجزیه و تحلیل نحوه سرقت ها و گشت زنی های نامحسوس که تمامی تیم های گشتی انتظامی شهرستان آن را دنبال می کردند به سرنخ هایی دست یافتند که مشخصات ظاهری عامل سرقت را برای پلیس نمایان می ساخت.

کارآگاه ملاشاهی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت های پوششی، توانستند متهم را در حال سرقت پراید دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پرونده به گرفتار شدن در دام اعتیاد اعتراف کرد، اظهار داشت: سارق دستگیر شده در راستای تامین هزینه های موادمخدر دست به سرقت خودروهای پراید و سپس وسایل داخل آنها زده است.

وی گفت: بیشتر سرقت های سارق شب رو به جهت ایمنی پایین خودروها و سهل انگاری مالکین آنها در استفاده از لوازم بازدارنده و همچنین پارک خودرو در محل های خلوت شهر بوده است.

ملاشاهی تصریح کرد: کارآگاهان در روند تحقیقات پرونده به شواهد و ادله ای دست یافتند که حکایت از 4 فقره سرقت دیگر پراید در شهر زاهدان و کرمان و بم توسط این سارق حرفه ای داشت.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: عامل این سرقت های شبانه پس از سیر مراحل قانونی با صدور حکمی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی با اشاره به وقوع سرقت های خیابانی، گفت: در ریشه یابی این سرقت ها در کنار عوامل متعددی که انگیزه و زمینه های ارتکاب سرقت برای سارقان هستند، سهل انگاری شهروندان و بی توجهی آنها به توصیه های پلیسی و نکات مراقبتی نقش موثری دارد که شرایط وقوع سرقت را به راحتی فراهم می سازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز