سیستان و بلوچستان قهرمان مسابقات سپک تاکرای پسران المپیاد کشور شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۶:۰۲
کد خبر: ۸۸۸۶۷۹
سیستان و بلوچستان قهرمان مسابقات سپک تاکرای پسران المپیاد کشور شد
ورزشکاران سیستان و بلوچستان در مسابقات سپک تاکرای پسران المپیاد کشور با نتیجه ۲ به صفر حریف را شکست داده و مدال ارزشمند طلای المپیاد کشوری را به گردن آویختند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مسابقه فینال رشته سپک تاکرا پسران در دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور بین دو تیم مدعی سیستان و بلوچستان (میزبان این دوره) با تیم قدرتمند استان زنجان، صبح امروز (شنبه ۲ شهریورماه ۹۸) در سالن شهید فهمیده شهرستان زاهدان برگزار شد، که در نهایت ورزشکاران سیستان و بلوچستان با نتیجه ۲ به صفر حریف را شکست داده و بر سکوی قهرمانی تکیه زدند و مدال ارزشمند طلای المپیاد کشوری را به گردن آویختند.

ورزشکاران مستعد و نخبه سیستان و بلوچستان با ۷ پیروزی شیرین و دلچسب موجی از شور و شادی در بین تماشاگران و مردم شریف و دوست داشتنی شهرستان زاهدان ایجاد کردند.

از نکات قابل توجه مسابقه فینال سپک تاکرای پسران کشور حضور مسئولین عالیرتبه استان از جمله زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، فولادی دبیر فدراسیون سپک‌تاکرا، شرعی دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در کنار تماشاگران خونگرم زاهدانی این مسابقه حساس و جذاب را تماشا کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز