ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و ۴۱۰ کیلوگرم موادمخدر

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۴:۵۱
کد خبر: ۸۸۹۱۰۷
ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و ۴۱۰ کیلوگرم موادمخدر
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و ۴۱۰ کیلوگرم موادمخدر و توقیف سه دستگاه پژو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ حمیدرضا اکبری گفت:  ماموران انتظامی شهرستان زاهدان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودرو‌های تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق استان می‌کردند، را شناسایی کردند.

او افزود: اعضای این باند مسلح، شب گذشته با سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حال تردد در یکی از محور‌های فرعی منتهی شهر زاهدان شناسایی که به محض ورود به یک منزل در یک روستا ماموران انتظامی با هماهنگی‌های لازم قضائی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی زاهدان بیان داشت: در این عملیات که تیم‌های از یگان تکاوری ۱۰۶ و یگان امداد تیم‌های عملیات ویژه زاهدان را همراهی می‌کردند سوداگران مرگ با تنگ شدن عرصه بر خود از محل متواری شدند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: در این عملیات ضمن دستگیری سه سوداگر مرگ در پاکسازی از منطقه و بازرسی از خودرو‌ها در مجموع ۸۶۶ کیلو و ۳۳۰ گرم تریاک، ۵۰۰ کیلو و ۱۶ گرم هروئین، ۱۴ کیلو و ۷۲ گرم حشیش، ۲۹ کیلو و ۸۰۰ گرم سایر مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاش، ۵ تیغه خشاب حاوی ۱۲۹ فشنگ جنگی و یک قبضه کلت کمری کشف شد.

او افزود: با توجه به اطلاعات بدست آمده تلاش برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر ادامه دارد.

 

نظر شما