۱۶۰میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به تشکل های تولیدی فعال پرداخت شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۷:۱۸
کد خبر: ۸۹۰۴۴۷
۱۶۰میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به تشکل های تولیدی فعال پرداخت شد
مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: از ابتدای سال مالی جاری تاکنون بیش‌از 160 میلیارد ریال تسهیلات به تشکل‌های فعال پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالله شهرکی افزود: از ابتدای سال مالی جاری تاکنون بیش‌ از 160 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش بمنظور تأمین نهاده های مختلف تولیدی بخش کشاورزی استان با نرخ 4تا 5 درصد به تشکل‌های فعال پرداخت شده است.

وی با اشاره به فصل برداشت خرما در استان بیان کرد: از این میزان تسهیلات 55 میلیارد ریال برای تأمین کارتن های  بسته بندی خرما با برند تولیدی استان پرداخت شده تا باغداران با آسایش خاطر بیشتر به نگهداری خرمای تولیدی خود در سردخانه ها و فروش به موقع محصول وبا قیمت مناسب اقدام کنند.

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ادامه داد: طی سال‌جاری 150 میلیارد ریال اعتبار کمک های فنی و اعتباری بلاعوض دولت برای اجرای سیستم های نوین آبیاری ،مرمت و بازسازی قنوات واصلاح باغهای میوه های گرمسیری از طریق این صندوق در اختیار بهره بردارانی که از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی شده اند قرارداده شده است.

گفتنی است صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در سال 1386 در استان تشکیل و هم اکنون  باعضویت 236 شرکت  و اتحادیه فعال  در زیر بخش‌های کشاورزی  با سرمایه ثبتی 304 میلیارد ریال در راستای تقویت حجم وکیفیت سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان مشغول فعالیت وارائه خدمات می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز