مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

۱۰۰ کیلومتر شبکه گاز زاهدان تا ۳ ماه آینده بهره برداری می شود

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۴۳:۵۲
کد خبر: ۸۹۴۳۵۴
۱۰۰ کیلومتر شبکه گاز زاهدان تا ۳ ماه آینده بهره برداری می شود
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از بهره برداری از 100 کیلومتر شبکه گاز در زاهدان ظرف 3 ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسن منتظر تربتی، معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران به همراه موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان و چند تن دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی، پیش از ظهر امروز، چهارشنبه 13 شهریورماه، از روند اجرای طرح‌ لوله گذاری گاز در سطح شهر زاهدان بازدید کرد.  

وی در جریان این بازدید از پایان بخش قابل توجهی از عملیات لوله گذاری شهری در زاهدان تا پایان زمستان سال جاری خبر داد و گفت: بخش قابل توجهی از این شهر تا دهه فجر سال آینده به گاز متصل می شود و تا هفته دولت سال آتی، بیشترین نقاط مرکز استان به شبکه گاز شهری متصل خواهند شد.

وی با بیان اینکه گازرسانی در سیستان و بلوچستان شتاب می گیرد‌، در خصوص آخرین وضعیت گاز رسانی سایر نقاط استان نیز نیز اظهار کرد: شبکه گذاری در خاش، زابل، بمپور، محمدان و بزمان بر اساس برنامه در جریان است؛ همچنین قطعه اول این خط لوله هم اکنون در حال اجراست و قطعه دوم در مرحله پیمان سپاری است که با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.

منتظر تربتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جریان گاز در شهر زابل از طریق CNG برقرار و در حال استفاده است و شهروندان این شهر استان، می توانند اشتراک گاز CNG بگیرند.

وی اذعان با بیان اینکه در حال حاضر 4 هزار خانوار سیستان و بلوچستان از گاز برخوردارند، گفت: تاکنون هزار و 591 کیلومتر شبکه اجرا شده و طی 3 سال آینده اتفاقات بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان خواهد افتاد و مردم شمال و جنوب استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

سید حمید فانی، مدیرعامل گاز خراسان رضوی نیز در جریان این بازدید اظهار کرد: در مجموع 500 کیلومتر از شبکه گاز زاهدان از سوی خراسان رضوی اجرا می شود ودر حال حاضر در 3 بخش زاهدان در حال شبکه گذاری هستیم.

وی افزود: تاکنون 152 کیلومتر از شبکه گذاری مورد تعهد این شرکت محقق شده است و تا 3 ماه آینده آزمایش 100 کیلومتر از شبکه انجام و به طور کامل تحویل می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز