نوجوان ۱۶ ساله ایرانشهری از چنگال آدم ربایان آزاد شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۵۶:۰۳
کد خبر: ۸۹۴۳۶۶
نوجوان ۱۶ ساله ایرانشهری از چنگال آدم ربایان آزاد شد
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس ایرانشهر نوجوان ۱۶ ساله ایرانشهری از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد هشتم مرداد ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، پسری ۱۶ ساله توسط ۴ سرنشین مسلح خودروی پژو ۴۰۵ در روستای «نوکجوب» شهرستان ایرانشهر ربوده شده است.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در این خصوص با انجام اقدامات تخصصی و فنی گسترده به صورت شبانه روزی و با جمع آوری مدارک میدانی و به کارگیری کلیه امکانات در نهایت یکی از آدم ربایان که جوانی ۲۶ ساله و از آشنایان این نوجوان بود را در «نوکجوب» ایرانشهر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار طاهری ابراز کرد: با توجه به دستگیری یکی از متهمان، آدم‌ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و نوجوان ربوده شده را ظهر روز هفتم شهریور ماه جاری در روستای «نوکجوب» این شهرستان رها کرده و از محل متواری شدند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علت آدم ربایی اختلافات مالی بوده است، تصریح کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز