مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:

سیستان و بلوچستان در جایگاه ۱۵ المپیاد استعدادهای برتر کشور

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۷:۰۰:۵۵
کد خبر: ۸۹۸۳۴۸
سیستان و بلوچستان در جایگاه ۱۵ المپیاد استعدادهای برتر کشور
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : ورزشکاران کاروان بزرگ ازهامون تامکران در دومین المپیاداستعدادهای برتر ورزشی کشور با کسب 51 مدال رنگارنگ در جایگاه 15 جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت .

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد زابلی اظهار داشت : دومین المپیاداستعدادهای برتر ورزشی کشور در حالی به پایان رسید که کاروان  ازهامون تا مکران سیستان و بلوچستان در این تورنمنت بزرگ کشوری توانست نسبت به سال قبل پر قدرت ظاهر شود و با رشد چشمگیر 20 درصدی مدال ها ودر نهایت با کسب 51 مدال رنگارنگ پایان خوشی را برای کاروان ورزشی استان رقم بزند.

 وی در خصوص میزبانی های استان سیستان و بلوچستان گفت: در این تورنمنت مهم کشوری شهرستان زاهدان میزبان بیش از 1200 ورزشکار مستعد و نخبه از سراسر کشور در قالب 3 رشته ورزشی دوومیدانی، کبدی و سپک تاکرا بودند که الحمدالله در هر 3 میزبانی هم از لحاظ برگزاری و اجرا و هم از لحاظ کسب موفقیت و مدال بی نظیر عمل کردیم.

کرد افزود : نمایندگان استان در رشته‌های مختلف دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش پسران با کسب 12 مدال طلا، 9 نقره و 13 برنز و در بخش دختران نیز با 1 طلا، ۴ نقره و 12 برنز و در مجموع 51 مدال  به کار خود پایان داد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: در تاریخ ورزش استان کسب این موفقیت ها بزرگ و حضور سیستان و بلوچستان در میان مدعیان المپیاد کشوری بی‌سابقه است با توجه به اینکه در گذشته فقط در چند رشته ورزشی شاهد موفقیت بودیم، اما در دومین المپیاداستعدادهای برتر ورزشی کشور جوانان این خطه از ایران در اکثر رشته‌های ورزشی موفق به کسب مدال شدند که شاهد افزایش چشمگیر در این زمینه بودیم.

ادهم کرد در پایان خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با تدبیر و رویکرد ورزشی، تلاش کرد با اعزام بیش از 900 ورزشکار در تمام رشته های ورزشی، ظرفیت و پتانسیل موجود در رشته‌های پایه استان را به خوبی در این رویداد بزرگ کشور محک بزند که الحمدالله با افتخار آفرین و غیرت، تعداد زیادی از ورزشکاران استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند و توانستند از دل محرومیت دست به این کار بزرگ بزنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز