برگزاری اولین دوره رقابت‌هاى ووشو نیروهاى مسلح سیستان وبلوچستان

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۷:۳۴
کد خبر: ۹۰۰۵۹۰
برگزاری اولین دوره رقابت‌هاى ووشو نیروهاى مسلح سیستان وبلوچستان
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت : ارتش قهرمان نخستین دوره رقابت های ووشو نیروهای مسلح استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عباس شیبک گفت: نخستین دوره رقابت‌هاى ووشو نیروهاى مسلح استان یادواره شهید مدافع حرم صادق شیبک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانى خانه ووشو زاهدان برگزار شد.

وی افزود: این پیکارها روز گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس در بخش ساندا و رده سنى بزرگسالان به میزبانى خانه ووشو برگزار شد که در نهایت تیپ ١٨٨ زرهى ارتش قهرمان شد و سپاه سلمان و بسیج مستضعفین به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
شیبک گفت : این پیکارها با حضور ٨٠ ووشوکار از یگان‌هاى ارتش، سپاه سلمان، مرزبانى، نیروى انتظامى، بسیج، یگان امنیتى حیدر کرار، تیپ رزمى ١١٠ سلمان و سپاه چابهار به ‌مدت یک روز در زاهدان برگزار شد که سانداکاران رقابت نزدیک و زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند.
 
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان ادامه داد: این رقابت‌ها برای نخسین بار با حمایت‌های فدراسیون ووشو و اداره کل ورزش و جوانان استان و به ابتکار هیأت ووشو استان با هدف رشد و توسعه این رشته مهیج و زیبا و ارتقای سطح دفاعی در میان نیروهای مسلح برگزار شد.
 
وی تصریح کرد: در پایان با حضور مسئولین نظامی و انتظامی و دیگر ارگانهای دولتی استان و همچینین  مربیان تیم ملی  نفرات برتر معرفی شدند که در وزن منفی 52کیلوگرم ابوالفضل کرد از سپاه سلمان- عبدالحمید ریگی از بسیج- امیرعباس شهرکی از مرزبانی و صادق حسنی از نیروی انتظامی موفق به کسب مقام شدند.

همچنین در وزن منفی 56کیلوگرم نیز سعید پهلوان از بسیج- امیرحسین حیدری از ارتش- علیرضا مبصری از سپاه چابهار و امیرحسین بزی از تیپ 110 شرکت کردند و موفق به اخذ مقام شدند.

وی تصریح کرد: نفرات برتر در وزن های منفی 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90 و مثبت 95 کیلوگرم نیز معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

نظر شما