توقیف بزرگترین محموله قاچاق

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۶:۱۴
کد خبر: ۹۰۲۲۹۶
توقیف بزرگترین محموله قاچاق
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۴۹۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک هفته گذشته در شهر‌های زاهدان، سراوان، ایرانشهر و چابهار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار " محمد قنبری " در بیان جزئیات توقیف بزرگترین محموله قاچاق گفت: طرح تشدید کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه با قاچاق سوخت طی هفته گذشته با محوریت کنترل خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی تشدید شد.

سردار قنبری ابراز داشت: در این مدت ضمن شناسایی و دستگیری اعضای چهار باند حرفه‌ای قاچاق، تخریب ۹ دپوی سوخت، ۱۰۷ دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع در شهر‌های زاهدان، سراوان، ایرانشهر و چابهار کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این رابطه در مجموع ۴۹۹ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل ۱۸۷ هزار و ۲۳۱ لیتر گازوئیل، ۱۵۰ هزار لیتر نفت کوره، ۷۳ هزار و ۱۰۴ لیتر بنزین، ۶۱ هزار و ۷۲۰ لیتر نفت سفید و ۲۶ هزار و ۹۴۹ لیتر قیر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره معرفی افراد متخلف به مقام قضائی تصریح کرد: پلیس در برخورد با کالای قاچاق با جدیت عمل می‌کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز