آخرین خبرها از حادثه قطار زاهدان - تهران/کشف پیکر مفقود شده/۵ نفر فوت شدند

۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۷:۳۹
کد خبر: ۹۰۳۵۳۸
آخرین خبرها از حادثه قطار زاهدان - تهران/کشف پیکر مفقود شده/۵ نفر فوت شدند
وزیر راه و شهرسازی از تشکیل کمیسیون عالی سوانح راه آهن برای بررسی علت سانحه واژگونی قطار زاهدان ـ تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، وزیر راه و شهرسازی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه قطار در زاهدان، گفت: کمیسیون بررسی سوانح راه آهن در خصوص این حادثه تشکیل شد و مدیران راه آهن هم اکنون در محل سانحه هستند و دلایل وقوع این حادثه پس از بررسی‌های کمیسیون مربوطه اعلام خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان هم گفت: واگن‌های قطار زاهدان – تهران با جرثقیل ۱۲۰ تنی در حال انتقال به ایستگاه زاهدان است و این عملیات امروز به پایان خواهد رسید. به گفته آقای بیجار جسد مفقود شده هم پیدا شد و تعداد جان باختگان به ۵ تن رسید.

از ۱۵۷ مصدم حادثه هم ۱۱۳ نفر ترخیص شده اند، ۴۴ نفر بستری هستند که ۴ نفر به علت وخامت وضع جسمی در آی سی یو به سر می‌برند.

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان هم گفت: مهری میرجلیلی فرزند شکر الله سومین جان باخته حادثه قطار زاهدان تهران بود که صبح امروز شناسایی شد. در این حادثه محمد جعفر تیرتاش ۵۸ ساله و از کارمندان راه آهن نیز چهارمین قربانی این حادثه بود. عباس ریگی سلطانی‌ پور و سیروان خسروی نیز دیشب شناسایی شدند.

قطار زاهدان - تهران دیروز بعد از ظهر در منطقه "شورو" زاهدان بر اثر گرفتگی ریل با ماسه بادی از راه آهن خارج و یکی از واگن‌های آن واژگون شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز