۶۳ آسیب‌دیده سیل در سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۳:۱۲
کد خبر: ۹۰۳۸۷۵
۶۳ آسیب‌دیده سیل در سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۶۳ آسیب‌دیده سیلاب شهرستان‌های سرباز و سراوان در چند روز اخیر توسط نیروهای هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رسول راشکی اظهار داشت: همزمان با بارندگی‌های رگباری در چند روز اخیر چهار شهر و روستاهای ۲ شهرستان سرباز و سراوان در این مدت درگیر سیلاب شدند که با تلاش نیروهای هلال احمر ساکنان این مناطق اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد: ۲ تیم ۱۰ نفره امدادی جمعیت هلال احمر در این مدت به خدمات‌رسانی به هموطنان سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان توزیع ۱۴ دستگاه چادر،۳۰ تخته پتو و ۱۴ تخته موکت را از جمله اقلام توزیع شده بین‌سیل زدگان جنوب این استان عنوان کرد. 

وی ادامه داد: بارش رگبار در شهرستان‌های سراوان موجب خسارت به منازل مسکونی شهروندان شده است.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان مسیرهای فنوج -کوتیج - رمش و چاه‌هاشم به چاه اسحاق در جنوب این استان بر اثر طغیان رودخانه‌های محلی همچنان بسته است.

عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: بر اثر وقوع بارش‌های رگباری و طغیان رودخانه‌های محلی مسیر فنوج - کوتیج - رمش ساعت ۱۸ چهارم مهر و محور چاه هاشم - چاه اسحاق ساعت ۷ صبح پنجم مهر بسته شده است.

وی ادامه داد: تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد.

بر اساس اعلام هواشناسی سیستان و بلوچستان فعالیت سامانه بارشی همچنان در جنوب این استان فعال است.

 

نظر شما