دمای زاهدان ۱۱ درجه کاهش یافت

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۵:۱۴
کد خبر: ۹۰۷۴۴۸
دمای زاهدان ۱۱ درجه کاهش یافت
رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: رگبار باران و خیمه سنگین ابرهای کومولونیمبوس در آسمان زاهدان سبب شد تا دمای این شهر در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز نسبت به روز قبل ۱۱ درجه خنک‌تر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمود دیانتی اظهار  داشت: تا این لحظه از نقاط مختلف شهر زاهدان گزارش بارندگی دریافت شده و بارشها همچنان ادامه دارد. این بارندگیها به همراه وزش باد متوسط و خیمه‌ی ابرهای همرفتی در آسمان زاهدان سبب شد تا دماسنج ایستگاه زاهدان دمای فعلی را ۱۹ درجه سلسیوس بالای صفر یعنی ۱۱ درجه خنک تر از دیروز نشان دهد.

وی افزود: تا این لحظه از ایستگاه «خیرآباد بالا» در زاهدان ۱۹ میلی متر باران و تگرگ گزارش شده است.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدلهای جوی تا عصر امروز شرایط برای رگبار باران، تگرگ و وقوع تندبادهای لحظه‌ای و صاعقه در زاهدان فراهم است.

دیانتی با بیان اینکه شرایط جوی اکثر نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان امروز ناپایدار است، توصیه کرد: با توجه به شدت بارشها، آبگرفتگی معابر و سیلابهای ناگهانی در نقاط مختلف مرکز و نیمه جنوبی استان محتمل است.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود از تردد و توقف در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و رفتن به ارتفاعات به دلیل خطر برخورد صاعقه خودداری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز