انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در مرز‌ میرجاوه

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۱:۳۰
کد خبر: ۹۰۷۴۵۵
انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در مرز‌ میرجاوه
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۶۳۰ کیلو موادمخدر باهمکاری مرزداران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و پوشش منطقه، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشتند.

او ادامه داد: چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیر‌های تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی، توانستند این باند بزرگ قاچاق موادمخدر سوداگران مرگ را منهدم کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات هدفمند که با درگیری مسلحانه بین مرزبانان و قاچاقچیان همراه بود سوداگران مرگ که در مقابل آتش پرحجم مرزداران توان مقابله نداشتند در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و مرزداران این فرماندهی، موفق شدند ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، ۶۳۰ کیلوگرم تریاک و مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی را کشف کنند.

سردار ملاشاهی با تاکید بر قاطعیت مرزبانی در برخورد با سوداگران مرگ، به مرزنشینان غیور توصیه کرد: مرزنشینان در صورت اطلاع از فعالیت مشکوک مراتب را به مرزبانی و مراجع امنیتی اعلام کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز