تجهیز بیش از ۲۰۲ خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۵:۳۷
کد خبر: ۹۰۸۰۱۴
تجهیز بیش از ۲۰۲ خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از 202 خانه ورزش روستایی در روستای سراسر استان تجهیز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد اظهار داشت : تجهیز بیش از 202 خانه ورزش روستایی در روستای سراسر استان نشان از پیشرفت زیرساخت های ورزشی در روستاهای این استان است

وی گفت :هشتمین کاروان امید و نشاط جهت تجهیز 40 خانه ورزش روستایی دیگر در استان پهناور و مرزی سیستان و بلوچستان بمناسبت هفته تربیت بدنی از مرکز استان راهی روستاهای مرزی استان می شود . 

کرد ایجاد خانه های ورزش روستایی را در روحیه نشاط اجتماعی و سلامت جوانان و زنان روستایی با اهمیت توصیف کرد و ادامه داد: به همت اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیات ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی، تجهیزات خانه های ورزش روستایی بصورت رایگان در اختیار دهیاران قرار داده میشود.

 وی تصریح کرد: تا کنون در چندین مرحله خانه های ورزش روستایی در روستاهای استان سیستان و بلوچستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است که در حال حاضر بیش از 202 خانه ورزش روستایی تجهیز شده در استان وجود دارد.

وی خلاقیت، ابتکار و تلاش های صورت گرفته در ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی در استان سیستان و بلوچستان به دلیل تنوع قومیت و جمعیت بالا ، باعث شده است در بحث شاخص های روستایی جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص دهیم.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به نقش موثر بانوان روستایی در ورزش، تاکید کرد: با فراهم کردن زیرساخت های ورزشی در روستاهای دورافتاده بویژه نقاط صفر مرزی استان، ترویج ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جهت پویایی و شادابی بانوان روستایی از مهم ترین اولویت های اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان می باشد.

 ادهم کرد در پایان خاطر نشان کرد: در صورت اعلام آمادگی دهیاران جهت راه اندازی خانه های ورزش روستایی در روستاها، با تعیین فضای مناسب، اداره کل ورزش و جوانان تیم کارشناسی جهت بازدید اعزام و زیرساخت های لازم را فراهم خواهد کرد.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز