۴۵۶ ویژه برنامه هفته تربیت بدنی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود / افتتاح ۱۵ پروژه ورزشی در این هفته

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۰:۲۷
کد خبر: ۹۱۱۹۱۲
۴۵۶ ویژه برنامه هفته تربیت بدنی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود / افتتاح ۱۵ پروژه ورزشی در این هفته
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از اجرای ۴۵۶ ویژه برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش و همچنین افتتاح 15 طرح و پروژه مختلف ورزشی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد زابلی در نشست خبری با اصحابه رسانه با تبریک هفته تبریت بدنی(۲۶ مهر تا ۲آبان) اظهار داشت: افتتاح ۱۵ طرح ورزشی با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اجرای برنامه فرهنگی و ورزشی از مهمترین برنامه‌های تدارک دیده شده این هفته در استان است.

وی ادامه داد: هم‌اینک ۱۲۶ طرح نیمه تمام ورزشی در سیستان و بلوچستان در دست تکمیل است که ۱۵ طرح آن در هفته تربیت بدنی و ۲۰ طرح در دهه فجر در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: 2 پروژه مهم سالن ورزشی قرقری در شهرستان هیرمند و زمین چمن فوتبال قصرقند از جمله مهم ترین پروژه هایی است که در هفته تربیت بدنی با حضور مقامات ارشد وزارت ورزش اففتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: بهره برداری از 3 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال زاهدان، 2 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در کنارک، یک زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در چابهار، سیب و سوران، نیکشهر، زاهدان فنوج، ایرانشهر از دیگر طرح های قابل افتتاح در این هفته است.

کرد با اشاره به جایگاه والای ورزشکاران این استان در عرصه ملی گفت: با اقدامات مطلوب انجام شده در سال‌های اخیر هم‌اینک ۱۲۸ نفر از ورزشکاران این استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: همچنین در دومین دور المپیاد استعدادهای برتر کشور ۸۹۰ ورزشکار سیستان و بلوچستان تابستان امسال در۵۰ رشته به مصاف حریفان کشوری خود رفتند که برای نخستین بار منجر به کسب۱۳ مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۲۵ مدال برنز شد.

کرد ادامه داد: همچنین رشته‌های سپک تاکرا، کبدی و فوتبال ساحلی در بخش تیمی قهرمان دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز