با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان انجام شد؛

غبارروبی گلزار شهدای زاهدان به مناسبت هفته تربیت بدنی

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۲:۲۷
کد خبر: ۹۱۳۷۰۹
به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به همراه مدیرکل و کارکنان ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای زاهدان، ضمن غبارروبی، عطرافشانی و اهدای گل با آرمان های والای آنان تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مهین فرهادیزاد معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان در اولین برنامه سفر خود به سیستان و بلوچستان به همراه مدیرکل و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

مهین فرهادیزاد در این مراسم، آسایش و امنیت کنونی کشور را مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران دانست.

وی گفت: امروز ثمرات و برکات خون شهدا موجب شده تا نظام اسلامی مستحکم تر از گذشته و سرافرازانه در زمینه های مختلف خوش بدرخشد.

وی، هفته تربیت بدنی را فرصت خوبی برای تجدید میثاق با شهدا که از خود گذشتند تا جان و روحشان با مولی و مقتدایشان محشور شود، عنوان کرد.

افتتاح 2 پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستاهای توکل آباد و موتور عبدالواحد شهرستان زاهدان،

دیدار با مهندس موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان ، بازدید از زیرساخت ها و مجموعه های ورزشی بانوان در دهکده ورزشی المپیک زاهدان، حضور در جلسه تخصصی نایب رئیسان هیات های ورزشی استان، 

حضور در برنامه‌های محوری هفته تربیت بدنی و ورزش ویژه بانوان از دیگر برنامه های سفر معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان به استان سیستان و بلوچستان است. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز