افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای رامک شهرستان فنوج

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۹:۲۵:۳۸
کد خبر: ۹۱۴۵۸۱
افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای رامک شهرستان فنوج
بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای رامک شهرستان فنوج به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد در حاشیه مراسم افتتاح این زمین چمن گفت: این پروژه بصورت مشارکتی توسط دهیاری، شورای اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان در فضای با زیربنای 1350 متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ بر 3750 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در سال 97 شروع شده که امروز در افتتاح شد.

وی گفت : با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 1370 نفر در قالب 365 خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد.

ادهم کرد افزود: از سال ۹۵ تاکنون افزون‌بر ۷۰ زمین چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان افتتاح شده که از این نظر در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده‌ایم.

وی با تبریک هفته تبریت بدنی(۲۶ مهر تا ۲آبان) اظهار داشت: افتتاح ۱۵ طرح ورزشی با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اجرای برنامه فرهنگی و ورزشی از مهمترین برنامه‌های تدارک دیده شده این هفته در استان است.

 مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۴۵۶ ویژه برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان درحال برگزاری است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز