دختربچه ۸ ساله زاهدانی از چنگال آدم ربایان رها شد

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۰:۰۲
کد خبر: ۹۱۵۵۹۷
دختربچه ۸ ساله زاهدانی از چنگال آدم ربایان رها شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی دختربچه 8 ساله زاهدانی در کمتر از7 روز به صورت صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان رها شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: ساعت 15:53 عصر روز بیست و یکم مهرماه سال جاری یک فقره آدم ربایی در شهر زاهدان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد دختربچه ای 8 ساله توسط سرنشینان یک دستگاه پژو پارس ربوده شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: آدم ربایان ساعاتی پس از گروگانگیری این دختربچه با خانواده این فرد تماس گرفته و مبلغ 800 میلیون ریال برای رهایی او مطالبه کردند.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق سرنخ های موجود و یک سری تحقیقات گسترده اطلاعاتی 2 نفر از آدم ربایان را که با خانواده مالباخته اختلاف مالی داشتند، را شناسایی کردند.

وی بیان داشت: در ادامه ماجرا آدم ربایان که خود را در یک قدمی چنگال قانون می دیدند دخترچه خردسال را در یکی از خیابان های حوالی محل سکونتش صحیح و سالم رها کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند آدم ربایی خاطر نشان کرد: اقتدار نیروی انتظامی مایه آرامش مردم و رعب و وحشت مجرمان است و پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنیت، به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و به طور قاطع با این افراد برخورد می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز