افزایش ۴۷ درصدی کشف سرقت‌های مسلحانه در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۸:۰۲
کد خبر: ۹۱۷۱۹۹
افزایش ۴۷ درصدی کشف سرقت‌های مسلحانه در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از افزایش 47 درصدی کشف سرقت‌های مسلحانه و 31 درصدی دستگیری سارقان مسلح در 7 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهار داشت: سلب آرامش و امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی بدون چشم‌پوشی با تمامی افرادی که به هر نحو، زمینه ناامنی روانی و اجتماعی جامعه را فراهم کنند مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

وی افزود: خوشبختانه اشراف اطلاعاتی و حرفه ای گرایی پلیس استان در حوزه های تخصصی به حدی رسیده است که امروز هیچ مسأله امنیتی و یا جرم خاصی وجود ندارد که در کشف و کنترل آن مشکل داشته باشیم.

سردار قنبری بیان کرد: در مدت 7 ماه گذشته سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در کشف سرقت های مسلحانه 47 درصد و در دستگیری سارقان مسلح 31 درصد رشد داشته ایم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در مدت مذکور در کشف سرقت های بعنف، مغازه، منزل و قاپ زنی به ترتیب شاهد 8، 4، 13 و 39 درصد افزایش بوده ایم و با تلاش مأموران انتظامی استان وقوع سرقت اتومبیل نیز 6 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به انجام 3 عملیات مسلحانه در درگیری با سارقان مسلح در یک هفته گذشته ابراز داشت: در 7 روز گذشته 6 باند فعال سرقت شناسایی و 6 نفر از سارقان مسلح نیز هنگام انجام سرقت در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسیدند.

سردار قنبری اضافه کرد: در هفته گذشته 26 سارق مسلح سابقه دار شناسایی، دستگیر و خلع سلاح شدند که تا کنون به 45 فقره سرقت مسلحانه در سال های گذشته اعتراف کرده اند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات از این سارقان مسلح تصریح کرد: با اقدامات مقتدرانه پلیس استان در ماه گذشته شاهد کاهش 60 درصدی سرقت های مسلحانه بودیم.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: هدف پلیس ارتقای امنیت شهروندان است و اقداماتی که در زمینه کاهش وقوع سرقت به ویژه انواع خشن آن انجام می دهد حق و مطالبه بدیهی جامعه است که بحمدلله این تلاش ها زمینه رضایتمندی مردم شریف و افزایش اعتماد عمومی و حمایت آنها را از خادمان خود در نیروی انتظامی فراهم کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز