دستگیری عاملان قتل مسلحانه ۲ مرد میانسال در "هیرمند "

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۴:۱۸
کد خبر: ۹۱۹۳۹۶
دستگیری عاملان قتل مسلحانه ۲ مرد میانسال در هیرمند
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان هیرمند ۵ نفر از عاملان قتل مسلحانه ۲ مرد میانسال به دام افتادند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی قتل مسلحانه ۲ مرد ۴۰ و ۵۰ ساله در مهر ماه سال جاری در روستای میلک شهرستان هیرمند موضوع به صورت وپژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز که با حضور در صحنه قتل و بررسی میدانی و تحقیق از شاهدان عینی حاضر در محل مشخص شد ۵ نفر پس از مشاجره لفظی با مقتولان به وسیله یک سلاح کلاش و یک سلاح شکاری به سمت آن‌ها تیر اندازی و از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس بلافاصله هویت قاتلان شناسایی که با توجه به متواری بودن آن‌ها تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه آن‌ها آغاز شد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: تیم رسیدگی کننده به این پرونده سرانجام پس از چند روز تلاش و پیگیری مستمربا اقدامات تخصصی مخفیگاه‌های قاتلان را در نقاط مختلف شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضائی طی چند عملیات مجاز هر ۵ نفر عاملان این جنایت را دستگیر کردند.

سردار طاهری در پایان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های خود به جنایت ارتکابی بدلیل اختلافات کاری و مالی که با مقتولان داشتند اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز