راهپیمایی روز ۱۳ آبان در زاهدان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۰:۰۱
کد خبر: ۹۱۹۸۶۰
راهپیمایی روز ۱۳ آبان در زاهدان برگزار شد
همزمان با فرا رسیدن روز استکبارستیزی، راهپیمایی روز 13 آبان با حضور با بصیرت اقشار مختلف مردم، مسؤولان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان و عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در این آیین ضد استکباری مردم شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان یکپارچه و متحد با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به دنیا اعلام کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور امروز از ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و خداجوی شیعه و سنی استان از میادین اصلی شهرها و بخش ها آغاز شد.
عباس صفدری افزود: مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور فعال در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر اقتدار، عظمت و ایستادگی خود را در مقابل دشمنان نشان دادند.

وی بیان کرد: ۱۳ آبان روزی حیاتی و ماندگار در تاریخچه انقلاب اسلامی است که مردم ایران هر سال با برپایی راهپیمایی این روز را گرامی می‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت:مردم انقلابی ایران در نقاط مختلف کشور همه ساله با حضور گسترده خود در این مراسم انزجارشان را از استکبار جهانی نشان می‌دهند.

وی بیان کرد: شعار محوری امسال راهپیمایی ۱۳ آبان «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سر آغاز افول و فروپاشی آمریکا» است.

صفدری اظهار داشت: ۱۳ آبان نماد تسلیم ناپذیری مردم غیور ایران در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست.

وی گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته مردم سیستان و بلوچستان با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهن استکبار خواهند زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز و آرمان‌های غیر قابل تغییر نظام جمهوری اسلامی مساله استکبار ستیزی است.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم در راستای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این راهپیمایی عظیم مردمی در تمام شهرها و روستاه‌های سیستان و بلوچستان اندیشیده شده است.
مراسم روز دانش‌آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شرکت مسئولان سیستان و بلوچستان و حضور گسترده اقشار مختلف مردم، انجمن‌های اسلامی، طلاب حوزه‌های علمیه، دانشجویان دانشگاه‌ها و دانش‌آموزان مدارس در زاهدان از میدان آزادی آغاز شده و تا تقاطع مصطفی خمینی ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز