غافلگیری و دستگیری ۲ سارق مسلح جاده‌ای در نیکشهر

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۶:۳۳:۱۴
کد خبر: ۹۲۰۲۶۷
غافلگیری و دستگیری ۲ سارق مسلح جاده‌ای در نیکشهر
با هوشیاری مأموران شهرستان "نیکشهر" دو سارق مسلحی که در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان قصد سرقت مسلحانه خودرو‌های عبوری را داشتند به دام افتادند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر  گفت:  راننده یک دستگاه سواری پراید به مأموران در محور نیکشهر به ایرانشهر، مراجعه و اعلام می‌دارد که دقایقی قبل ۲ سارق مسلح موتورسوار با یک کلت کمری و یک تیغه سلاح سرد در این محور با ترفندی خاص وی را متوقف و قصد سرقت خودروی او را داشته اند که با زیرکی موفق به فرار از دست آن‌ها شده است.

او  افزود: بلافصله با دریافت این خبر تیم گشت با رعایت تمامی جوانب احتیاط به محل مورد نظراعزام و سارقان را درحال سرقت مسلحانه یک خودروی عبوری دیگر رویت، که متهمان به محض مشاهده ماموران موتورسیکلت خود را رها و از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر تصریح کرد:بلافاصله مأموران با هوشیاری و سرعت عمل خود هر دو سارق را در تپه‌های اطراف جاده دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

سرهنگ نوری بیان داشت: در بازرسی بدنی از سارقان یک قبضه سلاح کلت کمری، یک عدد خشاب، دو عددفشنگ جنگی، و یک تیغه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر در پایان خاطر نشان پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و سارقان مسلح نخواهد داد و با این افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز