فرمانده مرزبانی کشور به کنارک سفر کرد

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۵:۰۹:۲۷
کد خبر: ۹۲۱۹۸۴
فرمانده مرزبانی کشور به کنارک سفر کرد
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: کلیه روابط ما با کشور پاکستان در حال رشد و توسعه بوده و این تعامل می‌تواند مشکلات مربوط به مرز را کاهش دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار "قاسم رضایی"  در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران گفت: استان سیستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است و روابط بسیار خوبی با هر دو کشور داریم و از طرفی هم با پاکستان و عمان مرز دریایی مشترک داریم.

او  با اشاره به بازدید از مرز‌های دریایی عنوان کرد: در راستای ارتقاء تعاملات با گارد ساحلی پاکستان، برنامه‌های مشترکی برای آینده در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم امنیت مطلوبی را در دریا و سواحل برقرار کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا روابط با کشور پاکستان را در سال جاری مطلوب عنوان کرد و افزود: در سال گذشته مشکلاتی در مرز مشترک با پاکستان داشتیم که با رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط مرزبانان دو کشور این مشکلات مرتفع و خلاء‌های مرزی توسط مرزبانان پوشش داده می‌شود.

سردار رضایی با اشاره به بازدید و ملاقات مرزی فرماندهان مرزبانی ایران و پاکستان گفت: در این ملاقات تاکید بر پوشش خلاء‌های مرزی، جاده‌های مرزی، ابنیه‌ها و مدیریت مشترک در مرز گفتگو می‌شود.

او اقدامات و تعامل مرزبانان دو کشور در سال جاری را مطلوب ارزیابی کرد و افزود:کلیه روابط ما با کشور پاکستان در حال رشد و توسعه بوده و این تعامل می‌تواند مشکلات مربوط به مرز را کاهش دهد.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در راستای تسهیل تردد زائران پاکستانی در مرز میرجاوه صورت گرفته، که این نشان از روابط خوب دو کشور دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز