دستگیری ۳ شرور مسلح در دلگان

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۲:۱۶
کد خبر: ۹۲۳۰۷۵
دستگیری ۳ شرور مسلح در دلگان
فرمانده انتظامی دلگان گفت: 3 شرور مسلحی که با راه اندازی یک نزاع دسته جمعی مسلحانه و تیراندازی با سلاح جنگی، موجب مجروحیت 2 نفر از شهروندان شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، غلامرضا نورا  اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد نزاع جمعی مسلحانه و تیراندازی توسط تعدادی اوباش مسلح ناشناس در سیزدهم آبان ماه سال جاری در یکی از محله های شهر دلگان که طی آن علاوه بر مجروح شدن 2 شهروند، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی محل شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام با تلاش شبانه روزی و پیگیری مستمر مأموران 3شرور مسلحی که عاملان اصلی این درگیری و ناامنی بوجود آمده بودند شناسایی، و روز گذشته هر 3 متهم طی هماهنگی قضائی در سه عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی دلگان با اشاره به کشف تعداد یک قبضه اسلحه کلت کمری با 2 فشنگ جنگی، در مخفیگاه یکی از متهمان گفت: هر 3 متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز