همایش یاریگران زندگی در زاهدان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۷:۱۱
کد خبر: ۹۲۳۰۸۳
همایش یاریگران زندگی  در زاهدان برگزار شد
همایش یاریگران زندگی با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدرکشور، استاندار و اقشار مختلف مردم در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ظهر امروز در این همایش گفت: میانگین مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در مبارزه با مواد مخدر در رتبه اول کشوری است.

سردار مومنی هدف از برگزاری این همایش را اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و بالا بردن میزان مشارکت مردم در این امر مهم عنوان کرد.

وی همچنین نقش رسانه و نهادهای فرهنگی را در جذب مشارکت و اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر بسیار مهم دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان هم دراین همایش بر مشارکت اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: باید از تمامی ابزارهای فرهنگی در این زمینه استفاده کنیم.

مولوی اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان هم با بیان اینکه، باید عزمی ملی برای مبارزه با مواد مخدرشکل بگیرد، گفت: ایجاد اشتغال نیز موجب کاهش اعتیاد در جامعه می شود.

موهبتی استاندار سیستان بلوچستان هم ایجاد جنبش اجتماعی در این زمینه را برای ازبین بردن توطئه های دشمنان در به اعتیاد کشاندن جوانان، ضروری دانست.

نظری مدیرکل دفترتوسعه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدرهم گفت: سه هزار موسسه مردم نهاد درکشور در زمینه های مبارزه فرهنگی، پیشگیری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی فعالند.

در پایان این مراسم ازفعالان مبارزه با مواد مخدر تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز