مبارزه گسترده‌ای در سطح بین‌المللی با مواد مخدر انجام شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۱:۴۸
کد خبر: ۹۲۳۲۰۴
مبارزه گسترده‌ای در سطح بین‌المللی با مواد مخدر انجام شود
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تاکید کرد که باید در سطح بین‌المللی مبارزه گسترده‌ای با مواد مخدر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ،حجت‌الاسلام مصطفی محامی در دیدار با دکتر اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، ایام هفته وحدت را تبریک گفت و بیان داشت: علاوه بر مبارزه ایران علیه مواد مخدر، در سطح بین‌المللی نیز باید مبارزه گسترده‌ای با مواد مخدر انجام شود.

وی افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید کارهای فرهنگی و پیشگیری انجام شود تا مردم جامعه به اعتیاد گرفتار نشوند، لذا در حفظ و حراست کشور و مردم جامعه باید از ابزارهای مختلفی استفاده کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: انتظار است دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف فرهنگی در حوزه پیشگیری از اعتیاد ورود و با ابزار هنر و فرهنگ در این حوزه اقدام کنند.
 
حجت‌الاسلام محامی گفت: کانون‌هایی همچون مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی که بیشتر در معرض آسیب و هجمه دشمن می‌باشند، باید در راس توجه حاکمیت قرار ‌گیرند و در رابطه با حفظ و حراست آنان اقدامات گسترده‌تری انجام شود.
وی بر ایجاد فضای سالم به‌منظور جلوگیری از گسترش اعتیاد تاکید کرد و گفت: باید فضاهای سالم جامعه از وجود معتادان متجاهر پاک شود، همچنین با درمان، بازپروری و بازسازی این قشر آسیب دیده – معتادان متجاهر- فضای جامعه را پاک نگه داریم؛ زیرا شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که در کوچه و خیابان شاهد معتادان متجاهر باشیم.
 
حجت‌الاسلام محامی بر تامین امنیت در مناطق آسیب‌پذیر استان تاکید کرد و گفت: باید سرمایه‌گذاری فرهنگی و اقتصادی فراوانی در این مناطق شود تا با افزایش بازخورد مثبت اینگونه اقدامات در کشورمان، شاهد جامعه‌ای به دور از اعتیاد و موادمخدر باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز