تکذیب فراخوان اعتراضی از جانب بزرگ طایفه اهل سنت در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۶:۵۱:۴۰
کد خبر: ۹۲۴۷۶۳
تکذیب فراخوان اعتراضی از جانب بزرگ طایفه اهل سنت در سیستان و بلوچستان
بزرگ طایفه ریگی گفت: هرگونه اعلام فراخوان اعتراضی که به نقل بنده در فضای مجازی منتشر شده است را تکذیب می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، بشیراحمد ریگی افزود: بنده یک معلم  بازنشسته هستم که اهل سیاست هم نیستم اما امروز از طریق دوستان و آشنایان متوجه شدم که به خاطر تغییر قیمت بنزین مطالبی به نقل از من در فضای مجازی منتشر شده و خواستار برخورد تجعات شده اند.
 
وی ادامه داد: تمامی حرفها و مطالبی که به نقل از بنده منتشر شده از اساس کذب  و ساخته دست مغرضان است و من حتی یک کلمه نیز در این خصوص صحبتی انجام نداده ام و به طور کلی اظهارنظر در این خصوص مربوط به بنده نیست چون تصمیمی که گرفته شده در سطح کلان ملی بوده است.
 
وی تاکید کرد: برخی ها میخواهند شیعه و سنی را در مقابل یکدیگر قرار دهند و از آب گل آلود برای منافع خود ماهی گیری کنند اما حقیقت امر این است که فارس و بلوچ از سالهای بسیار دور در کنار هم زندگی مسالمت آمیز داشته و هرگز بحث شیعه و سنی میان آنها مطرح نبوده است.
 
وی تصریح کرد: خداوند افرادی را که به دنبال تفرقه و ایجاد شکاف قومیتی هستند نبخشد اما همه باید بدانند که ما مسلمان و انسان هستیم و زمانی که کتاب الهی و دین ما یکی است پس دلیلی برای تفرقه وجود ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه میان شیعه و سنی مشترکات بسیاری وجود دارد ادامه داد: کسانی که به نقل از بنده شایعاتی را در خصوص تجمعات اعتراضی بنزین مطرح کرده اند باید هر چه سریع تر شناسایی شوند و بنده نیز با تکذیب مجدد آن خواستار برخورد قانونی با افراد شایعه پراکن هستم.
 
به گفته ریگی؛ بنده ضمن محکومیت هرگونه تفرقه افکنی و ایجاد تشنج در سیستان وبلوچستان و کشور علیه این افراد دروغگو و شایعه پراکن اعلام جرم‌خواهم کرد و از آنها هرگز نخواهم گذشت.
 
شایان ذکر است در پی اصلاح قیمت بنزین، برخی گروه ها در فضای مجازی به نقل از بزرگ ریگی فراخوان تجمع اعتراضی و راه بندان داده بود که وی قویاً آن را تکذیب کرد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز