دستگیری عاملان قتل مسلحانه جوان زاهدانی پس از یکسال فرار

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۶:۲۳:۰۳
کد خبر: ۹۲۵۱۵۳
دستگیری عاملان قتل مسلحانه جوان زاهدانی پس از یکسال فرار
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان عاملان قتل مسلحانه جوان ۳۵ ساله زاهدانی پس از یکسال فرار به دام افتادند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری گفت: ۲۶ آبان سال ۹۷ در پی قتل مسلحانه جوانی ۳۵ ساله در زاهدان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهمان به دلیل اختلافات مالی با مقتول، او را با ضربات متعدد چاقو و شلیک چند گلوله با سلاح کلاش و کلت کمری به قتل رسانده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با یکسری تحقیقات گسترده میدانی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی در کمتر از یک روز عاملان این جنایت را شناسایی و مشخص شد آنان پس از ارتکاب به جنایت به کشور افغانستان گریخته‌اند.

وی گفت: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده که به طور جد درصدد دستگیری قاتلان بودند در اواخر شهریور سالجاری از حضور یکی از متهمان در شهرستان هیرمند مطلع و با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با دستگیری یکی از قاتلان مشخص شد ۲ همدست دیگرش پس از ورود به کشور، به شهر اصفهان گریخته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام با پیگیری و تلاش مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه ۲ متهم دیگر پرونده در شهر اصفهان شناسایی و روز گذشته تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی آنها را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی پس از یکسال فرار دستگیر کردند.

سردار قنبری با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی اظهار داشت: عاملان این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز