۴۰ میلیارد تومان پروژه توسط مشاور رئیس جمهور در چابهار افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۴:۵۵
کد خبر: ۹۲۵۱۶۰
۴۰ میلیارد تومان پروژه توسط مشاور رئیس جمهور در چابهار افتتاح شد
مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفر به چابهار هفت طرح با بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار را در این شهر افتتاح و راه‌اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، معاون فنی و مهندسی منطقه آزاد چابهار در مراسم بهره برداری از یکی از این طرحها گفت: این پروژه ها در راستای رفاه حال مردم و آماده سازی زیرساخت‌های پیکره‌های مختلف برنامه‌ریزی، اجرا و هم اینک تکمیل و بهره‌برداری شده است. 

گرشاسب خزائنی افزود: عملیات اجرایی برخی از این پروژه‌ها از سالها قبل آغاز شده بود که در طول یک سال اخیر با توجه و پیگیریهای مدیرعامل منطقه آزاد چابهار اقدامات لازم برای تسریع در اتمام آنها انجام شد. 

وی گفت: ایستگاه پمپاژ و مخازن آب به ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب و محوطه سازی به همراه خطوط انتقال از جمله پروژه های مهم است که به نمایندگی از سایر پروژه ها افتتاح شد.

معاون منطقه آزاد چابهار بیان کرد: با افتتاح این پروژه آب موردنیاز بیش از ۴۰۰ هکتار محدوده مسکونی، تجاری و اداری منطقه آزاد تامین می شود. 

وی آماده سازی بخشی از اراضی پیکره مسکونی، اجرای طرح جمع آوری و هدایت آبهای سطحی بلوار ۸۵ متری، تهیه ونصب پست های کمپکت وتابلوهای برق، احداث شبکه آب‌وفاضلاب پیکره سوم شمالی وجنوبی، بهسازی ترمینال فرودگاه کنارک و احداث مدرسه هشت کلاسه کمب را از جمله پروژه های افتتاح شده امروز عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز