گردهمایی انجمن های ام اس کشور در زاهدان

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۱:۱۱
کد خبر: ۹۲۶۲۹۲
گردهمایی انجمن های ام اس کشور در زاهدان
گردهمایی انجمن های ام اس کشور از امروز به مدت سه روز در زاهدان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مدیر عامل انجمن بیماران ام اس شهرستان زاهدان در این گردهمایی با اشاره به اینکه انجمن حمایت از بیماران ام اس زاهدان هفت سال است که به صورت رسمی فعالیت دارد ، گفت: این انجمن‌ها حمایت‌های دارویی و اقتصادی خوبی از بیماران دارند.
درانی با بیان اینکه انجمن‌های ام اس در سیستان و بلوچستان 3 شعبه در زاهدان ، زابل و ایرانشهر دارد ، گفت: تاکنون 836 بیمار ام اس در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است و تحت پوشش این انجمن‌ها قرار دارند.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با همکاری این انجمن از زمان تشخیص تا درمان به بیماران ام اس داروهای ایرانی رایگان می‌دهد.
مدیرعامل انجمن بیماران ام اس شهرستان زاهدان همچنین از سازمان‌های مردم نهاد درخواست کرد برای ارتقای سواد سلامت مردم تلاش کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم در این مراسم با اشاره به اینکه در شرایط تحریم، قدم های خوبی برای تولید داروهای ام اس برداشته شده است ، گفت: داروهای تولید داخل هم از کیفیت خوبی برخوردارند و هم قیمت کمتری نسبت به مشابه خارجی دارند.
هاشمی‌شهری افزود: برای اینکه فاصله شاخص‌های سلامت سیستان و بلوچستان را به شاخص های کشور نزدیک کنیم ، نیازمند کمک خیران استان هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز