عامل تیراندازی بلوار کشاورز زاهدان دستگیر شد

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۵:۲۲
کد خبر: ۹۲۶۶۳۳
عامل تیراندازی بلوار کشاورز زاهدان دستگیر شد
فرمانده انتظامی زاهدان گفت: فردی که شب گذشته با تیراندازی در بلوار کشاورز این شهر موجب مصدومیت یک جوان شده بود در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ حمید رضا اکبری اظهار کرد: ساعت ۲۱:۲۴ شب گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و اعلام یک مورد تیراندازی منجر به جرح شهروندی در بلوار کشاورز زاهدان ماموران کلانتری ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در صحنه و انجام تحقیقات میدانی از شاهدان عینی حاضر در محل مشخص شد سرنشین یک دستگاه خودرو پراید با سلاح شکاری ساچمه‌ای به یک جوان تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی زاهدان با اشاره به مجروح شدن این جوان ۲۱ ساله از ناحیه پای چپ و انتقال وی به بیمارستان گفت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران دایره اطلاعات کلانتری ۱۵ تحقیقات خود را برای شناسایی عامل تیراندازی آغاز کردند.

وی اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با دریافت اظهارات فرد مجروح و جمع آوری سرنخ‌های موجود فرد ضارب را که جوانی ۲۳ ساله و از دوستان قبلی وی بود را شناسایی کردند.

سرهنگ اکبری بیان کرد: با توجه به متواری بودن این فرد، ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی، در کمتر از یک ساعت مخفیگاه وی را شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم را در عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی  با اشاره به توقیف خودروی مورد استفاده ضارب افزود: با انتقال متهم به کلانتری و درپی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که وی به دلیل اختلافات و کدورت پیش آمده دست به این اقدام زده است.

فرمانده انتظامی زاهدان گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه نخواهد داد عده‌ای شرور با اعمال مجرمانه خود امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز