با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت :

مصرف بنزین در زاهدان هشت درصد کاهش یافته است

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۶:۰۴
کد خبر: ۹۲۷۶۸۲
مصرف بنزین در زاهدان هشت درصد کاهش یافته است
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از ۲۴ آبان‌ تاکنون مصرف بنزین در زاهدان و زابل هشت درصد کاهش و در سراوان و خاش تا حدودی افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، غلام‌محمد احمدی اظهار داشت: تمامی جایگاه‌ها در استان روال عادی را طی کرده و در حال سوخت‌رسانی به مردم هستند و هیچ‌گونه نگرانی بابت تامین سوخت مورد نیاز بویژه بنزین در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

وی گفت: با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت صف‌های طولانی بنزین در زاهدان شکسته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: کسانی که درحال حاضر کارت سوخت ندارند باید درخواست داده تا کارت جدید برای آنها صادر شود و فعلا می‌توانند از کارت آزاد جایگاه‌ها استفاده کنند.

وی بیان کرد: سهمیه سوخت این افراد از ۲۴ آبان‌ در کارت‌‍‌ها واریز و تا ۶ ماه محفوظ می‌ماند.

احمدی به تنها جایگاه CNG در زاهدان نیز اشاره کرد و گفت: بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت استقبال از این جایگاه بیشتر شده اما به دلیل تازه تاسیس بودن آن در بعضی مواقع با مشکلاتی مواجه می‌شویم که چند ساعتی سوخت‌گیری را به تاخیر می‌اندازد ولی در حال حاضر این جایگاه فعال و مشغول سوخت‌رسانی است.

وی افزود: چهارماه قبل به منظور واگذاری جایگاه CNG در سیستان و بلوچستان فراخوان منتشر کردیم تا کسانی که زمین و یا هزینه راه‌اندازی این جایگاه را دارند اقدام کنند و اکنون هیچ‌گونه محدودیتی برای واگذاری مجوز و احداث جایگاه CNG در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز