بیش‌از یک تن مواد مخدر در خاش کشف شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۰:۰۶
کد خبر: ۹۲۸۱۰۶
بیش‌از یک تن مواد مخدر در خاش کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۲ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان از جا به جایی محموله مواد مخدر از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی این شهرستان توسط یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، بامداد روز گذشته قاچاقچیان را که با خودروی وانت نیسان آبی در یکی از محورهای فرعی منتهی به شهر خاش در تردد بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند. سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین بدون توجه به ایست مأموران انتظامی شروع به تیراندازی به سمت خودروهای پلیس کرده و با عوامل انتظامی درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این درگیری که ساعتی به طول انجامید قاچاقچیان در مواجهه با آتش پرحجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، با رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی هوا به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند. در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروی توقیف شده یک تن و ۲۲ کیلو و ۹۲۴ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق خاطر نشان کرد: مأموران نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز در جامعه از هیچگونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز