دستور جمع‌آوری دکه‌های فروش آزاد کپسول گاز در زاهدان

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۶:۵۸:۴۱
کد خبر: ۹۳۰۷۴۹
دستور جمع‌آوری دکه‌های فروش آزاد کپسول گاز در زاهدان
دادستان زاهدان از استفاده از ظرفیت بسیجیان در ساماندهی وضعیت توزیع گاز و جلوگیری از بروز تخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت‌الاسلام علی موحدی راد با حضور در جایگاه توزیع گاز مایع در منطقه «زیباشهر» زاهدان از روند توزیع گاز بازدید کرد و در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت «الیاس گاز» نتوانسته گاز مایع مورد نیاز را تامین کند، امروز شاهدیم مشترکین این شرکت نیز به مشتریان شرکت پرسی ایران گاز اضافه شده و باعث ایجاد صف‌های طولانی شده است.

وی ادامه داد: دلیل بعدی این افزایش صف‌ها فروش غیرقانونی گاز توسط خودروهای توزیع کننده است که کپسول را با قیمت بالاتری به دکه‌ها و مغازه‌های فروش آزاد می‌فروشند و در این رابطه امروز دستور جمع‌آوری همه دکه‌ها صادر شد و همه باید از سطح شهر جمع‌آوری شود. همچنین در تخلف دیگری گاز مایع را به مغازه‌ها و مکانیک‌هایی که خودروها را گازسوز می‌کنند می‌فروشند که این نیز تخلف است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از فرمانده سپاه ناحیه زاهدان درخواست کردیم که یک بسیجی همراه هر خودروی توزیع گاز در نظر بگیرد تا با استفاده از ظرفیت بالای نیروهای مخلص بسیجی جلوی تخلفات را بگیریم و گاز به درستی به دست مصرف کننده اصلی یعنی مردم برسد.

موحدی راد با اشاره به اینکه تفاوت قیمت بین گاز و بنزین باعث استفاده بیشتر گاز در خودروها شده، بیان کرد: گاز به جای سوخت خودروها استفاده زیادی در شهرستان دارد که این خود باعث ایجاد صف‌های طولانی شده است. این روند توزیع به هیچ عنوان قابل قبول نیست و در واقع اینگونه توزیع گاز در شان مردم صبور این استان نیست و باید گاز درب خانه مردم تحویل شود، اما با توجه به مشکلات به وجود آمده این روند توزیع موقتی خواهد بود. در صورتی که هرکدام از شرکت‌های توزیع قصور و تخلفی در امر توزیع گاز داشته باشند با آنها برخورد سختی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز