کشف بیش از یک تن تریاک در میرجاوه

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۲:۳۲
کد خبر: ۹۳۳۷۹۶
کشف بیش از یک تن تریاک در میرجاوه
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۳۵ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در درگیری مسلحانه پلیس میرجاوه با سوداگران مرگ کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان به حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان میرجاوه با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، ساعت ۲ بامداد روز گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا در محور لادیز-تمین در حال جابجایی محموله سنگین مواد مخدر بودند شناسایی و با علائم هشدار دهنده به آنان دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: راننده خودرو وانت بدون توجه به دستور ایست متواری و ۲ سرنشین آن به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کردند.

وی بیان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام خودرو وانت قاچاقچیان در یکی از محورهای فرعی همان محدوده متوقف و پس از ساعتی درگیری با توجه به آتش پرحجم تکاوران پلیس سه عضو این باند قاچاق مواد افیونی با تنگ شدن عرصه، خودرو را رها کرده و با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات تفتان متواری شدند.

سردار قنبری گفت: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو وانت یک تن و ۳۵ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ۴۸ تیر فشنگ جنگی کلاش کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده، تلاش برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق مواد افیونی ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز