۲ مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۷:۵۵:۴۰
کد خبر: ۹۳۴۴۱۹
۲ مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مسیرهای ایرانشهر به جلگه و جلگه به چاه اسحاق در جنوب این استان پس از فروکش کردن طغیان رودخانه‌های محلی بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: براثر وقوع بارش‌های رگباری و طغیان رودخانه‌های محلی این مسیرها روز یکشنبه بسته شده بود که بعد از فروکش کردن طغیان رودخانه محلی بازگشایی شد.

 وی ادامه داد: همچنان مسیر ارتباطی فنوج – کتیج – رمشک در جنوب سیستان و بلوچستان به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی و سیلاب بسته است و تا اطلاع ثانوی تردد در این مسیرها امکان پذیر نیست.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به تداوم بارندگی‌ها احتمال بسته شدن مسیرهای ارتباطی در جنوب استان وجود دارد.

وی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در زمان بارش و صاعقه افراد از تردد و توقف در کنار مسیل‌ها، رودخانه‌های فصلی و رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

شهنوازی بیان کرد: بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته در سیستان و بلوچستان به ترتیب با ۵۹ میلی‌متر به کنارک، «کتیج» در فنوج ۵۰ میلی‌متر، «کهیر» در کنارک ۴۴.۵ میلی‌متر و «بنت» در نیکشهر ۴۳ میلی‌متر اختصاص دارد.

وی بیان کرد: براثر بارندگی‌های اخیر علاوه بر بسته شدن چند مسیر ارتباطی و تعطیلی مدارس در روز دوشنبه در شهرستان‌های کنارک و چابهار شاهد فوت کودک پنج ساله کنارکی در یکی از رودخانه‌های محلی بودیم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بعدازظهر امروز سامانه بارشی دیگری وارد استان می‌شود که تا پنجشنبه فعال است و نسبت به سامانه فعلی قوی‌تر خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در جریان فعالیت این سامانه بارشی بویژه برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نواحی مرکزی و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های محلی رخ دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز