کسب ۸ مدال توسط ورزشکاران چابهار در مسابقات بنادر کشور

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۷:۱۷:۱۲
کد خبر: ۹۳۶۴۸۴
کسب ۸ مدال توسط ورزشکاران چابهار در مسابقات بنادر کشور
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ورزشکاران بندر چابهار در هفدهمین دوره مسابقات شنا و قایقرانی بنادر کشور موفق به کسب ۴ مدال طلا و ۴ برنز شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سعید امیری گفت:  هفدهمین دوره رقابت‌های شنای کارکنان مرد سازمان بنادر و دریانوردی با حضور ۱۱ تیم از بنادر کشور به میزبانی بندر بوشهر انجام شد.

او  با اشاره به موفقیت تیم بندر چابهار در این دوره ادامه داد: در این مسابقات اله داد دلیران در رشته ۵۰ متر قورباغه موفق به کسب مدال طلا شد، علیرضا صوفی نیز نشان طلای رشته ۵۰ متر کرال پشت را ازآن خود کرد و عاشور شیخ در رشته ۵۰ متر قورباغه به مدال برنز دست یافت.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در ادامه از موفقیت قایقرانان این اداره کل در رقابت‌های بنادر کشور خبر داد و اظهار کرد: تیم قایقرانی بندر چابهار در هفدهمین دوره مسابقات قایقرانی جام دریانوردان به میزبانی بندر بوشهر به ۲ مدال طلا و ۳ برنز دست یافت.

به گفته امیری، در این رقابت‌ها غلام حسین جمشیدی در هزار متر ویژه افراد بالای ۵۰ سال موفق به کسب مدال طلا شد، محمود افچنگی در هزار متر بالای ۴۵ سال و ۳ هزار متر آزاد به مدال طلا و برنز دست یافت و مدال برنز این رقابت‌ها در رده سنی بالای ۵۰ سال و ۳۸ تا ۴۰ سال به ترتیب به اله داد دلیران و حمید ناظریان رسید.

 

نظر شما