سفر معاون وزیر کشور به چابهار

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۰۶:۳۸:۳۸
کد خبر: ۹۳۷۴۹۷
سفر معاون وزیر کشور به چابهار
تقی رستم‌وندی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در ادامه سفر به جنوب سیستان و بلوچستان وارد چابهار شد و به همراه معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار و مسوولان محلی از مناطق حاشیه‌نشین کمب، عثمان آباد و مرادآباد بازدید و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، تقی رستم‌وندی دوشنبه شب در نشست شورای اداری چابهار با حضور علی زینی‌وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار و مسوولان دستگاههای اجرایی اظهار داشت: شهرستان چابهار با تمام ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری با مشکلات و آسیب های اجتماعی روبرو است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات و توجه بیشتر برخی از آنها مرتفع شود.

وی گفت: شبکه های محلی، رسانه ها و به ویژه موسسه ها و مراکز خیریه فعال کشوری از چابهار بازدید و نسبت به پیگیری مسائل اجتماعی این منطقه محروم اقدام کنند تا شاهد کاهش معضلات اجتماعی باشیم.

معاون وزیر کشور افزود: سالانه ۱۷۰ هزار میلیارد تومان خسارت مستقیم و غیر مستقیم موادمخدر به کشور وارد می شود و ایران اسلامی علاوه بر این با مشکلات متعدد و آسیب های اجتماعی روبرو است.

وی تاکید کرد: براساس امکانات و منابع موجود باید امور منطقه را پیش ببریم و مشکلات حوزه اجتماعی را نیز براساس اولویت‌ها پیگیری کنیم.

رستم‌وندی از دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردم و سمن ها خواست با مشارکت همدیگر نسبت به کاهش مشکلات نظیر طلاق، حاشیه‌نشینی، اعتیاد، فقر و بیکاری اقدام کنند.

وی به فعالیت دفاتر تسهیل‌گری در مناطق مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: این دفاتر کمک بزرگی به مردم می‌کنند و باید همگام با مردم محلات حرکت و امور آنها را تسهیل کنند.

رییس امور اجتماعی وزارت کشور تصریح کرد: مسوولان محلی باید از نقاط حاشیه شهر بازدید و مسائل و مشکلات را بررسی کنند تا امور آنها بهتر پیگیری شود. 

دکتر رستم‌وندی ادامه داد: سیستان وبلوچستان رتبه نخست مسائل و مشکلات اجتماعی و آسیب ها را دارد و امیدواریم با راه اندازی دفاتر تسهیل گری بخشی از مشکلات مرتفع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز