سیستان و بلوچستان تنها استان بهره‌مند از ظرفیت مدیریتی ۲ زن در پست معاون استاندار

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۷:۰۷:۲۳
کد خبر: ۹۴۰۰۲۹
سیستان و بلوچستان تنها استان بهره‌مند از ظرفیت مدیریتی ۲ زن در پست معاون استاندار
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: در پی دستور صریح وزیر کشور مبنی بر استفاده از زنان توانمند استان‌ها در جایگاه معاونت استانداری‌ها، ۱۲ زن بعنوان معاون استاندار در سراسر کشور منصوب که از این تعداد ۲ معاون استاندار سیستان و بلوچستان از میان زنان انتخاب شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، فریبا نظری اظهار داشت: استفاده از ظرفیت مدیریتی زنان روند رو به رشدی داشته و شاهد انتصاب زنان در پست‌های عالی استانداری هستیم.

وی بیان کرد: در نشست مدیران استانداری که به ریاست استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد، ماندانا زنگنه به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری معرفی شد. 

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با تبریک به دکتر زنگنه و جامعه زنان، این انتصاب را نشان از اهتمام ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در جهت تقویت عدالت جنسیتی در حوزه انتصاب پست های مدیریتی عنوان و از وی قدردانی کرد.

گفتنی است؛ زنگنه پیش از این دارای سوابق مدیریت دفتر جذب و سرمایه، معاونت دفتر استاندار، معاونت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان بوده است.

این در حالیست که استان سیستان و بلوچستان، تنها استانی است که  بیش از ۳۰ درصد پست های مدیریتی عالی در آن به زنان اختصاص یافته است .

پیش از این ثریا سیدزاده به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان منصوب شده و مشغول بکار است.

 

نظر شما