کشف محل دپوی ۱۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در نیمروز

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۷:۱۶:۲۳
کد خبر: ۹۴۳۹۹۴
کشف محل دپوی ۱۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در نیمروز
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، محل دپوی ۱۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان "نیمروز" کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار "احمد طاهری"  گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کشف پرونده‌های کلان و سازمان یافته یک کارگاه غیر مجاز تولید قیر در شهرستان "نیمروز" را که محل دپوی مقادیری زیادی سوخت قاچاق بود شناسایی کردند.

او  افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و حصول اطمینان از دپوی سوخت قاچاق در کارگاه مذکور، با هماهنگی قضائی از محل بازدید کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از این محل ۱۷۵ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه قانونی توزیع، شامل: ۸۵ هزار لیتر گازوئیل، ۲۵ هزار لیتر ماده"وکیوم باتوم"، ۵۰ هزار لیتر قیر و ۱۵ هزار لیتر نفت کوره کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به توقیف ۲ دستگاه کامیون سوخت کش در این عملیات خاطر نشان کرد: در این رابطه ۴ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او  در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس، در برخورد با پدیده قاچاق به عنوان یکی از معضلات اساسی نظام اقتصادی کشور از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز