۲ تن مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق کشور کشف شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۱:۵۳
کد خبر: ۹۴۴۳۵۹
۲ تن مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق کشور کشف شد
سردار ملاشاهی از انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف بیش از ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرز‌های حوزه شهرستان میرجاوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار "محمد ملاشاهی" فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق  مواد مخدر  در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و با تشدید اقدامات کنترلی و برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، انهدام این باند بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

ی افزود: برای انهدام این باند بزرگ قاچاق موادمخدر چند تیم پوششی و عملیاتی پس از شناسایی مسیر‌های تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات، جان بر کفان این فرماندهی موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری ۲ قاچاقچی، ۲ تن و ۷۴۴ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل: ۲ تن و ۳۳۷ کیلوگرم تریاک و ۴۰۷ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

سردار ملاشاهی با تشکر از زحمات شبانه روزی مرزداران استان خصوصاً دلاور مردان هنگ مرزی میرجاوه که در این عملیات با رشادت و هوشمندی کامل عمل کردند، خاطرنشان کرد: مرزداران این فرماندهی در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان که یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی نیروی انتظامی در سال ۹۸ است، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و اجازه جولان و سرکشی به قانون شکنان و سودجویان را نخواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز