همه مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۸:۱۵:۵۷
کد خبر: ۹۵۰۶۹۱
همه مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان بازگشایی شد
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک با فروکش کردن آب و تلاش راهداران تمامی محورهای اصلی و فرعی این استان باز و تردد در آنها به صورت عادی در جریان است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عباسعلی ارجمندی اظهار داشت: مسیر ارتباطی فنوج - کتیج - رمشک در جنوب این استان که براثر سیلاب اخیر بسته شده بود با فروکش کردن طغیان رودخانه هم‌اینک بازگشایی شد.

وی بیان کرد: براساس هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید همراه با بارش برف در نقاط کوهستانی در سیستان و بلوچستان شاهد نزول قابل توجه این رحمت الهی در این استان بودیم که علاوه‌بر خوشحالی مردم سبب بسته شدن ۳۱ مسیر ارتباطی اصلی و فرعی شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به عمق خسارات وارده ناشی از سیلاب اخیر استان بیان کرد: در بارندگی‌های اخیر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی این استان دچار آسیب جدی شدند که نیازمند تخریب و ساخت مجدد هستند.

ورود سامانه بارشی و بارندگی‌های سیل آسا در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی سبب قطع ارتباط ۸۹۰ روستا در سیستان و بلوچستان شده بود که به همین دلیل و شرایط بد جوی در روز نخست امکان امداد رسانی بسیار محدود بود اما پس از آن کار امداد رسانی و ارائه خدمات به سیل زدگان بوسیله قایق، چرخ‌بال و روستاهایی که ارتباط زمینی آنها برقرار شده بوسیله خودروهای سبک و سنگین با سرعت ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز