سخنگوی دولت در نیکشهر:

دولت برای جبران خسارت های سیل از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۸:۴۵
کد خبر: ۹۵۱۴۰۰
دولت برای جبران خسارت های سیل از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند
ربیعی گفت: دولت برای جبران خسارت‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و تمام امکانات را برای امدادرسانی به مردم بسیج کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی ربیعی سخنگوی دولت در دیدار با مردم سیل‌زده شهرستان نیکشهر اظهار داشت: سیل اخیر خسارات زیادی به زیرساخت‌های این منطقه وارد کرده است.

او افزود: بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک بهتر می‌تواند به حل آن‌ها کمک کند برای همین مسئولان ارشد در مناطق مختلف روستایی حضور پیدا کرده اند.

فرماندار نیکشهر نیز اظهار داشت: در بارندگی‌های کم سابقه اخیر در حوزه نیکشهر چندین پل تخریب و به زیرساخت‌ها خسارات زیادی وارد شده و تاکنون راه بسیاری از روستا‌ها به مرکز شهرستان نیکشهر بسته شده و هنوز بازگشایی نشده است.

ضیا الحق هاشمزهی افزود: روستا‌های توتان مهمدان، داروکان، گرگان، کوچینک، چاهان، هنزم زیردان، سرگوست، دستگرد راه مناسبی برای تردد ندارند و خودرو‌های کمک دار در حال تردد و خدمات رسانی هستند.

او گفت: امدادرسانی هوایی نیز آغاز شده و برق و تلفن نیز در بیشتر مناطق وصل شده و در حال برآورد خسارت سیل هستیم.

هاشمزهی از نیرو‌های مردمی و خدمات رسان دولتی خواست کمک‌ها را براساس برنامه ریزی و هماهنگی فرمانداری و بخشداری‌ها به مردم ارسال کنند تا به نیازمندان واقعی برسد و اینگونه نباشد که در برخی نقاط چندین بار کمک ارسال و در برخی نقاط هیچ کمک رسانی انجام نشود.

فرماندار نیکشهر از امدادرسانی هوایی نیرو‌های امدادرسان و حضور مسئولان ارشد دولت در منطقه محروم و سیلزده نیکشهر قدردانی کرد.

 ربیعی، سخنگوی دولت همچنین امروز در شهر چابهار و با حضور در آشپزخانه انجمن طلوع بی نشان در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار نخستین پرس غذای گرم این گروه را برای سیل زدگان چابهار کشید.

اعضای انجمن طلوع بی نشان با همکاری جمعیت هلال احمر از امروز روزانه ۹ هزار پرس غذای گرم را برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان طبخ و در روستا‌های دشتیاری، پلان و عورکی و پیرسهراب چابهار توزیع می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز