سیستان و بلوچستان قهرمان رقابت‌های ساحلی نوجوانان کشور شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۴:۳۷
کد خبر: ۹۵۲۵۰۳
سیستان و بلوچستان قهرمان رقابت‌های ساحلی نوجوانان کشور شد
نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: دومین دوره رقابت‌های ساحلی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در زاهدان برگزار و تیم نوجوانان این استان قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سیدرضا موسوی اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها تحت عنوان یادواره «سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت» در مجموعه ساحلی پارک لاله زاهدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان ۲۰ مدال رنگارنگ در این دوره از رقابت‌ها کسب کرده است ادامه داد: تیم این استان هفت مدال طلای تیمی زورخانه‌ای را از آن خود کرده است.

نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: علی خمرنیا در رشته چرخ چمنی مقام دوم، میل بازی مقام سوم و چرخ تیز مقام سوم را کسب کرد.

وی اظهار داشت: ابولفضل کیخا در رشته میل بازی مقام دوم و چرخ تیز مقام سوم، محمد امین سندگل در رشته کشتی پهلوانی مقام اول و در بخش کباده مقام دوم، الیاس کریمی در بخش کشتی پهلوانی مقام دوم و در بخش چرخ تیز مقام سوم را از آن خود کردند.

موسوی اظهار داشت: مقام سوم افشین پودینه سعیدی(کباده)، مقام سوم علیرضا زابلی(سنگ) ،مقام سوم ابولفضل غنی نسب ( کشتی پهلوانی) از دیگر مدال آوران این دوره از رقابت‌ها بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز