مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه «عورکی» چابهار با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۲:۱۲
کد خبر: ۹۵۳۲۲۹
مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه «عورکی» چابهار با حضور وزیر آموزش 
و پرورش افتتاح شد
وزیر آموزش و پرورش با حضور در مناطق سیلزده چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان چند پروژه آموزشی از جمله مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه «شهیدحسین علیمرادی» روستای« عورکی» این شهرستان را با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محسن حاجی میرزایی روز دوشنبه همچنین کلنگ مدرسه رادو دج با ۹ کلاس درس و مدرسه بلنگی شهرستان چابهار با ۹ کلاس درس را به زمین زد.

 این پروژه آموزشی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر و زیربنای ۸۵۰ مترمربع ساخته می‌شود.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان چابهار نیز با قدردانی از حضور وزیر آموزش و پرورش در مناطق سیلزده این شهرستان اظهار داشت: مدرسه ۹ کلاسه روستای بلنگی با سه میلیارد تومان از محل مشارکت اتاق بازرگانی ایران ساخته می‌شود.

رحمدل بامری افزود: همچنین کلنگ ساخت مدرسه شهید فضل الله نوری با ۹ کلاس درس در روستای رادودج به زمین زده شد و این مدرسه با مشارکت خیرین و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: با ساخت این مدرسه بیش‌از ۱۴۶ دانش‌آموز دختر و پسر این روستا در مقطع ابتدایی از فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار چابهار گفت: این شهرستان برای رسیدن به سرانه استاندارد کشور یعنی هشت مترمربع به ازای هر دانش‌آموز نیازمند ساخت بیش‌از ۲ هزار کلاس درس جدید است.

 

نظر شما