چهار شرور سابقه‌دار در زاهدان دستگیر شدند

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۶:۲۹:۴۶
کد خبر: ۹۵۶۵۶۷
چهار شرور سابقه‌دار در زاهدان دستگیر شدند
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس امنیت عمومی استان چهار تن از عاملان تیراندازی در معابر عمومی و شرارت‌های سریالی در شهر زاهدان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری گفت: در پی تیراندازی و قدرت نمایی چند جوان ناشناس در شهریورماه سالجاری در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی موجب مجروحیت یک شهروند شده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در صحنه تیراندازی، تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و با انجام یکسری اقدامات تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود عاملان ایجاد این ناامنی را که چهار جوان شرور و سابقه‌دار بودند شناسایی کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این افراد شرور سوابق متعددی در راه‌اندازی نزاع‌های دسته جمعی، قدرت نمایی با سلاح گرم، عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در مناطق مختلف شهرستان زاهدان داشتند، گفت: با توجه به متواری بودن متهمان تحقیقات پلیس برای دستگیری این اشرار ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص محل اختفای این افراد در یکی از محلات زاهدان به دست آمد.

وی بیان کرد: با شناسایی مخفیگاه این اشرار، سرانجام صبح روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی استان پس از هماهنگی قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه این چهار شرور را دستگیر کردند.

سردار طاهری با اشاره به کشف ۶ قبضه سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر صنعتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خاطرنشان کرد: در این رابطه هر چهار شرور دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با اخلالگران نظم و امنیت عمومی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

نظر شما