اختتامیه جشنواره شعر فجر در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۲۲:۲۸:۵۸
کد خبر: ۹۵۷۸۴۳
اختتامیه جشنواره شعر فجر در سیستان و بلوچستان برگزار می شود
سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز وارد زاهدان شد و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

به گزارشخبرگزاری برنا ، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز وارد زاهدان شد و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه غبار روبی گلزار شهدای زاهدان گفت: امروز و فردا در سیستان و بلوچستان برنامه‌های مختلفی داریم و یکی از آنها اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر فجر است که امسال به اعتبار اتفاق سیل اخیر در سیستان و بلوچستان، علاقه هنرمندان کشور بود که به نوعی جشنواره‌های فجر را با بحث سیل سیستان و بلوچستان مرتبط کنند و آن علاقه قلبی وهمیت ایرانی خود را عرضه دارند.

وی ادامه داد: آئین پایانی جشنواره شعر فجر و همچنین برنامه‌های مختلف جشنواره‌های فجر، سینما، موسیقی، تئاتر و مجموعه‌های دیگر که به نحوی با سیستان و بلوچستان ارتباط پیدا کردند، در این استان اجرا خواهد شد.

صالحی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی در این ایام در سیستان و بلوچستان داریم به گونه‌ای که هنر ایرانی ارتباط وسیع و عمیقی با مردم ایران داشته و جشنواره‌های فجر نیز نماد هنر ایرانی و اسلامی است و این را در فضای این دهه نشان خواهند داد.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: خوشبختانه در سفری که سال گذشته به سیستان و بلوچستان بود، برنامه‌ای تنظیم شد با استاندار وقت و بعد، که استاندار فعلی که با همت و پیگیری دنبال داشته ودر بحث‌های زیرساختی برنامه‌های مختلفی در آن تفاهمنامه هادیده شده که مسیر خوبی را در حال گذراندن است.

وی ادامه داد: در ساخت و ساز پلاتوها، گالری‌ها و در بحث موزه هنرهای معاصر استان و اتفاقات دیگر که درهمین سفر یکی از برنامه‌ها افتتاح می‌شود و گزارش‌هایی که داریم در حوزه‌های زیرساختی برنامه‌های خوبی به کمک استانداری سیستان وبلوچستان دنبال می‌کنیم.

صالحی افزود: همچنین در حوزه رویدادهای پیشینی که وجود داشته، این برنامه‌ها تداوم و تقویت شده و برخی از رویدادهای هنری در استان به شکل تاسیسی ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز